Arretablogeko kazetarien aurkezpena

Kazetariak Julene, Max, Ibai, Denisa eta Ismael






                                          Kaixo! gu  Isma, Ibai, Max eta Julene gaituzue eta aste
                                          honetan Arretablog tokatzen zaigu.
                                          10 eta 11 urte inguru dauzkagu denak. Asko
                                          gustatuko zaizuela espero dugu. 
                                          Beno ondo pasa eta  jai onak pasa.
                                        

                                          Argazki honetan, Harri Berrin gaituzue Udazkeneko
                                          festa ospatzen. Primeran pasa genuen!!!!!!


 
                                          Ni Denisa naiz, 10 urte ditut.Oso alaia naiz.
                                          Arreta gustatzen zait.
                                           Zuei ere gustatzea  espero dut.
                                          Muxu eta agur bero bat denontzat!
                                          Ni aurreko argazkian ez naiz azltzen nire eskolakidekoekin, 
                                          gaixorik nengoelako zoritxarrez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario