Kaixo,Gonzalo,Unai, Irati,Danai eta Aimar



Berriro  hemen gaituzue zuekin.Oraingo honetan Gonzalo,Unai, Irati, Danai eta Aimar egongo gara zuekin eta gure aurkezpenekin hasiko gara:

 

 Ni UNAI  ZUBELDIA naiz eta 10 urte dauzkat, beti saltsetan nago, Mayonesa deitzen dit Iñakik, patinetean ibiltzea gustatzen zait eta eskulanak; dale a like y suscribete

 Kaixo guztioi!! Ni Danai naiz, 11 urte ditut eta talde gorrian nago. Dantza egitea eta gimnasia egitea gustatzen zait. Arretan egotea ere asko gustatzen zait, oso dibertigarria da! Bideo-jokuak ez zaizkit gustatzen. Agur!!


  Kaixo, ni Irati naiz 11 urte ditut. Niri margotzea, dantza egitea eta lagunekin egotea gustatzen zait. Pertsona gezurtiak eta bideo jokuak ez zaikit gustatzen.


Kaixo, ni Gonzalo naiz .11 urte ditut . Gustatzen zaizkit: bideojokuak, Rubiko kuboa, Mikecrack eta Animal Crosing.Ez zait soinketa gustatzen.Pizza asko gustatzen zait.Brokolia ez zait gustatzen.Like like like.

 

 Ni Aimar naiz, 11 urte ditut berde taldekoa naiz. Marraztea eta bideoak ikustea gustatzen zaizkit eta ez zait futbola gustatzen. Txokolatea, pizza, kebab eta espagetiak gustatzen zaizkit, sushia ez zait batere gustatzen. Agur guapos!!!.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario