KAIXO  LAGUNOK!!!

Hemen gaituzue berriro zuekin, hona hemen gure aurkezpenak
                  

                               

                                     
Kaixo ni Mark naiz eta arretablog egiten ari gara .
6 garren mailan nago 12 urte ditut eta margotzea gustatzen zait.
Ez zait paella gustatzen baina ensalada gustatzen zait.
Nere klase gustokoena plastika da eta ez zait gazte gustatzen.
Jangelan espinakak gustatzen zaizkit eta ez zaizkit garbantzoak gustatzen.
Nere kirol gustokoena futbola da baina ez zait gustatzen rugbia.



                             




Kaixo ni Alazne naiz, 11 urte ditut eta 6.mailan nago. Urdina naiz, nire gustoko  janaria makarroiak dira eta ez zaizkit  hamburgesak gustatzen. Ni oporretan Cadalsora joan naiz. Futbolean jolastea gustatzen zait baina eskupilota ez dut gustuko.
                               


Kaixo ni Ibai naiz eta arretablog egingo dut eta 5. Mailako berdea naiz.Pizza gustatzen 
zait eta entsalada ez zait gustatzen.
10 urte ditut. Lengo futbol  taldean jolasten dut.
Saskibaloia eta futbola asko gustatzen zait eta badminton ez dut gustoko. Udan Benidorren egon naiz nire aita eta amarekin. 



                                         Kaixo ni Alanis naiz.10 urte ditut,eta 5.mailan nago.
                                         Berdeen taldean nago,nire  janari gustokoena Sushia da.
                                         Ez zait gustatzen azalorea.Margotzea gustatzen zait
                                         eta oso alaia naiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario