Cristian,Aitzol,Liher eta Paula: KAIXO!!!





Kaixo berriro lagunok!!! Gu Cristian, Aitzol, Liher eta Paula gara.Oso gustora gaude arretablogean.Hemen duzue gure aurkezpena:




                                                                        Cristian

                                           Kaixo, ni Cristian naiz eta hoberena naiz Fortniten jolasten.
                                           Ni Ordizian jaio nintzen.




                                                                       Aitzol

                                          Kaixo ni Aitzol naiz eta futbola gustatzen zait, oso
                                          ona naiz futbolean .Ez zaizkit txakurrak gustatzen.
                                          Fortniten  jolastea gustatzen zait eta oso ona naiz.
                                          San Jakoboa da  nire gustoko janaria.
                                       

                                                                       Liher

                                          Kaixo ni Liher naiz 12 urte ditut, 5 maila nago
                                          gorrien taldean.
                                          Ps4-ean jolastea gustatzen zait eta nire txakurrarekin
                                          jolastea .
                                           Nire animalia gustokoenak txakurra eta mapatxea dira.
                                          Agur eta jan yogur!!!



 
                                                                                 
                                                                         Paula

                                         Kaixo ni Paula naiz eta Gimnasia erritmikoa asko
                                         gustatzen zait, oso ona naiz.
                                         Entsalada asko gustatzen zait.
                                         Nire kolore gustokoena morea da.10 urte ditut.Agur.


No hay comentarios:

Publicar un comentario