ZION,GAIZKA, IZARO, NORA GARCÍA ETA ANDREA






Kaixo gu Zion, Izaro, Gaizka, Andrea eta Nora G. gara eta oso pozik gaude zuekin egoteagatik berriro!




                                                                               Zion

                                         Kaixo !  Ni Zion naiz 5garren mailan nago, talde gorrian . 
                                         Nire gustokoen janaria pizza da. Nire denbora librean 
                                         bizikletan ibiltzea gustatzen zait eta mobilarekin jolastea ere bai.
                                         Nire lagun onenetakoa Victor Yañez da, oso jatorra delako.

                                                                             Andrea


                                          Kaixo! ni Andrea naiz, bostgarren mailan, talde urdinan nago.
                                          talde urdinan nago.
                                          Eskiatzea gustatzen zait eta nire gustoko janaria nire
                                          amonaren zopa da. Asko gustatzen zait margotzea.



                                                                           Nora. G



                                            Kaixo! ni Nora naiz; makarroiak,dilistak eta pizza asko
                                            gustatzen zaizkit.Ez zaizkit babarrunak gustatzen.
                                            Bostgarren mailan nago, berdeen taldean.Nire zaletasun
                                            artean, nire lagunekin eta nire familiarekin egotea da.

                                                                       Gaizka 
 
                                                                   


                                             Kaixo guztioi! ni Gaizka naiz(pato leloa) eta pizza gustatzen
                                             zait, ez zait gustazen gazta.
                                             Oso oso "guapoa" naiz.
                                             Nire denbora librean play-ra jolasten dut.


                                                                            Izaro 

 
                                         Kaixo denoi, ni Izaro naiz.
                                        Nire adiskideekin lana egin dut Gaizka,Andrea,Nora eta Zion.
                                        5. garren mailan nago eta nire kolore gustokoena gorria da.
                                         Nire zaletasuna abestea da.
                                      


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario