Apirilako lehenengo Arretablog

Kaixo lagunok!
 Hemen  gaituzue berriro oporrak pasa ondoren. Zer moduz pasa dituzue oporrak?
Gu   Leila, Urko, Ibai eta Seyna gara eta zuen gustokoa izango delakoan poz pozik gaude.



                                           Kaixo ni Urko naiz 11 urte ditut eta Donostian bizi naiz
                                           oso zoriontsua  naiz.Nire janari gustokoena  lasaña da .
                                           Nire denbora librean Nintendo shuit jolastea da eta  nire
                                           amak Arantxa du izena eta asko maite dut eta munduko
                                           onena da niretzat.

                                         Kaixo ni Leila naiz 11 urte ditut. Donostian bizitzen
                                         naiz.4 anai eta ahizpa 1 ditut. Nik ile luzea dut.
                                          Nire janari gustokoena makarroiak dira.


 
Kaixo ni Ibai naiz. 10 urte ditut. Donostian bizi
 naiz.  Anai bat dut. Txokolatea asko gustatzen zait.
Nire denbora librean  telebista ikustea gustatzen zait
eta homeboard berri batekin jolasten dut. 


Kaixo ni Seyna naiz. 12 urte ditut 3 anai eta ahizpa 1 ditut. 
Donostian bizi naiz, nire janari gustokoena pizza da.
Oso zoriontsua naiz, nire momentu libreetan nire familiarekin 
egotea gustatzen zait.
Muxu handi bat denontzat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario