Kaixo lagunok!!!

Hemen gaituzue berriro; oraingo honetan Aimar Urkia, Lorenzo, Oier López eta Kevin egongo gara zuekin.



   
                            Kaixo ni Kevin naiz eta 11 urte ditut. 5 mailan nago.Futbolean jolastea guztatzen zait.
                                                               Nire ama oso polita da.






                                             Kaixo ni Lorenzo naiz. 10 urte ditut. 5 maialan nago.                                                                                                     Futbolean jokatzea gustatzen zait.
                                                            Nire gustoko janaria hanburgesa da.
                                                          
     
                                          Kaixo nire izena Oier da.11Urte ditut futbola gustatzen
                                          zait.Makarroiak gustatzen zaizkit,play laura jolasten dut.


                                           Kaixo Oletako ikasleak ni Aimar naiz eta 11 urte ditut.Saskibaloia
                                            gustatzen zait.Nire janari gustukoena espagetiak dira.
                                                      

No hay comentarios:

Publicar un comentario