Kazetariak: Julen G.,Markel Buceta eta Iker Campo

ZER EGIN ZENUTEN GREBA EGUNEAN?

                                         Mikel(urdina)   Ni eskolara etorri nintzen.


                                          Aimar(gorria)  Ni etxean egon nintzen.


                                            Iban(urdina)  Eskolara etorri.


                                             Ibai Plaza (urdina)  Eskolara etorri nintzen.


                                             Oihana(berdea)  Etxean gelditu nintzen eta pelikula
                                              bat ikusi nuen.


                                           Aitor (gorria)   Eskolara etorri nintzen eta primeran
                                            pasatu nuen.


                                           Aimar D.(berdea)  Eskolara etorri nintzen.


                                          Mañel (gorria)   Ni supermerkatura joan nintzen.


                                           Aitzol (urdina)  Etxean gizarteko azterketa prestatzen.
                                            Multideportera etorri nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario